دسته‌های اخبار

جلسه مشترک با قائم مقام معاونت قوانین مجلس شورای اسلامی

 1397/05/01       18673     

در این جلسه که با حضور جناب آقای دکتر راستیان قائم مقام قوانین مجلس شورای اسلامی و جناب آقای دکتر عربیان  نایب رئیس هیات مدیره انجمن، جناب آقای دکتر محمدی عضو هیات مدیره و جناب آقای دکترلطفی دبیر اجرایی انجمن برگزار شد. در ابتدا جناب آقای دکتر عربیان گزارشی از اهداف و برنامه های انجمن و زمینه های همکاری با معاونت قوانین مجلس بیان کردند.
در ادامه جناب آقای دکتر راستیان ضمن خوش آمد گویی به حاضرین در جلسه نسبت به شکل گیری انجمن آیین دادرسی مدنی ایران وضرورت وجود این انجمن در همراهی با مجموعه ی قانون گذاری کشور ابراز خرسندی نمودند و اعلام کردند مجموعه معاونت قوانین مجلس از همکاری مستمر با انجمن آیین دادرسی مدنی ایران به عنوان بالاترین مرجع علمی در حوزه آیین دادرسی مدنی و داوری استقبال می نمایند.
در ادامه جناب آقای دکتر محمدی گزارشی از روند شکل گیری انجمن ارائه نمودند.  همچنین جناب آقای دکتر لطفی نیز در خصوص فعالیت های در دست اقدام انجمن آیین دادرسی مدنی ایران و برنامه های آتی آن توضیحاتی ارائه کردند.
در پایان جلسه نیز پس از بحث و تبادل نظر های مفصل درخصوص نحوه همکاری،  مقرر شد که تا تشکیل جلسه بعدی نسبت به تعیین اولویت های همکاری انجمن با معاونت قوانین اقدام و در اولین فرصت یک تفاهم نامه جامع فی ما بین دو طرف منعقد گردد.
روابط عمومی انجمن
 
جلسه مشترک با قائم مقام معاونت قوانین مجلس شورای اسلامی
اولین نفری باشید که راجع به این خبر نظر میدهید.
برای نظر دهی در صورتی که عضو سایت هستید از بخش ورود با سیستم وارد شوید و در غیر اینصورت از بخش ثبت نام نسبت به ثبت نام اقدام نمایید.
لطفا منتظر بمانید ...